Alla inlägg under juni 2013

Av Nelli - 9 juni 2013 21:24

Har just nu välldigt dåligt asså ja välldigt privat då men aja, tagga brinett imon då:D det ska bli fett! Bilder kommer dock imorgon då. Just nu har ja precis dushat o ja nu typ packar ja min väska till skolavslutningen. Aa! Men på tisdag efter sklavslutningen ska jag o dessi till gröningen o bada med arvin o leon alltså (arvin, min kille) (leon, dessis kille) jag venne riktigt vad jag ska blogga om så skrev bara lite men hoppas det duger så ja puss puss:**

Av Nelli - 8 juni 2013 15:24

Cha idag köpte jag en ny foundichen för att jag kännde att jag behövde en ny lixom:* men jag lovade ju er att ni skulle få se bild på min klänning o skor, så ja bilderna kommer ju här:* men ska snart typ baka något att käka tills ikväll! Så ja men hoppas ni mår bra så hörs vi puss puss:*** ska även färga håret mörkbrunt:**

Av Nelli - 8 juni 2013 15:24

Cha idag köpte jag en ny foundichen för att jag kännde att jag behövde en ny lixom:* men jag lovade ju er att ni skulle få se bild på min klänning o skor, så ja bilderna kommer ju här:* men ska snart typ baka något att käka tills ikväll! Så ja men hoppas ni mår bra så hörs vi puss puss:*** ska även färga håret mörkbrunt:**

Av Nelli - 7 juni 2013 11:01

Ligger ute o solar just nu, ska snart åka till väla o byta en klänning som ja blev missnöjd med, har tänkt att börja att blogga på allvar nu!:) så japp. Det är sjukt varmt haha. Men längtar skit mlt till skolavslutningen hihi. Det kommer bli fett. men nu ska ja snart dra till bussen så vi hörs imorgon, och då kommer också bilder på skolavslutningskläderna:) puss puss:*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards